9 Ekim 2009 Cuma

Ben Bir Garip Keloğlanım :)

9 Ekim 2009 Cuma


İşte benim en zaplayamadığım Türk filmi karakteri. Keloğlan. :)
Herkesin vardır böyle filmleri çocukluğundan. Kimisi için Şaban filmleridir, kimi Şener Şen filmlerinden kopamaz, kimi genel Yeşilçam tutkunudur.
Ben de Rüştü Asyalı’nın Keloğlan serisine bayılıyorum :)
Keloğlan serisi beş ayrı filmden oluşmaktadır.
Keloğlan Aramızda 1971
Keloğlan 1971
Keloğlan'la Can Kız 1972
Keloğlan İz Peşinde 1975
Ben Bir Garip Keloğlanım 1976

Bu beş filmi de kaçar kez izledim bilmiyorum :)
Çok çok saf, ama iyi niyetli, temiz köy çocuğu Keloğlan’ın komik hikayelerini anlatır. Ve müthiş bir Türkçe kullanılır.
Geçen gün Keloğlan’ın Aykız’a söylediği bir türküyü buldum youtube’da.
Ne kadar içten, sıcak, güzel… Aram pek iyi değildir türkülerle ama bu ayrı… :)
Paylaşmak istedim :)

0 yorum:

 
Toz Gibi © 2008. Design by Pocket